Sari la conținut
SEO Off-page, Ce Este SEO Off-page

SEO off-page, Ce este SEO off-page

SEO off-page, Ce este SEO off-page – optimizarea SEO off-page se refera la tehnici SEO speciale, utilizate pentru a imbunatati pozitia in rezultatele organice ale motoarelor de cautare (SERPs). Pe unele website-uri cu profil SEO, serviciul de optimizarea SEO off-page, este asociat cu link building-ul, dar cu siguranta nu este numai atat. Vizitati ultimul proiect Cazinouri Online. Un website specializat in recenzii pentru cazinourile online din Romania.

Optimizarea SEO off-page, este defapt un serviciu de promovare online, numai ca pe majoritatea website-urilor de specialitate acest serviciu este denumit „SEO off-page”, adica nu are legatura cu partea tehnica a website-ului.

Ca sa intelegem mai bine, SEO on-page, se refera la partea tehnica a website-ului si SEO off-page, se refera la partea de promovare online, unde se pot aplica servicii de link building, comentarii, articole, retele sociale, discutii pe forum-uri, directoare Web, etc.

Ce este SEO si cum se aplica

Search Engine Optimization (SEO), in traducere directa „Optimizare pentru motoarele de cautare”. Serviciile SEO, au ca rol principal influentarea motoarelor de cautare pentru pozitionarea in partea de sus a rezultatelor organice, serviciile sau produsele oferite de o anumita companie. SEO, este o sectiune prin care se pot atrage mai multi clienti dar si o modalitate prin care se poate imbunatati viteza de incarcare in browser si credibilitatea website-ului.

Motoarele de cautare folosesc algoritmi speciali si in functie de calitatea continutului, optimizarea SEO on-page si off-page, primele rezultate vor fi ocupate de paginile web, care indeplinesc toate conditiile impuse de motoarele de cautare. Website-urile mai vechi, pot avea autoritate mai mare dar se intampla ca un website nou, foarte bine optimizat si cu un continut de calitate, sa ocupe primele pozitii din rezultatele organice.

Optimizare SEO on-page, la ce se refera?

Conditiile standard pe care ar trebui sa le indeplineasca o pagina Web, sunt destul de multe. Noi vom arata doar cateva pentru a intelege mai bine la ce se refera optimizarea SEO on-page:

  • Titluri si descrieri relevante
  • O structura de URL-uri SEO Frienly – de exemplu un URL, catre pagina de Servicii SEO, ar trebui sa arate cam asa: https://infoseo.ro/servicii-seo/. Exista companii care dezvolta website-uri pe diverse platforme si nu stiu cum sa rezolve aceste probleme. Un URL, non-seo, poate arata asa: http://website.ro/index.php/?23fcv
  • O structura de link-uri interne bine organizata
  • Textele sa cuprinda tag-urile H1 si H2
  • Sa nu existe pagini 404
  • Website-ul sa aiba o incarcare rapida in browser – vezi articol-ul Optimizarea unui Website, cresterea performantei
  • Website-ul sa fie responsive – optimizat pentru dispozitivele mobile
  • Sa fie adaugat continut proaspat. Acesta este cel mai important factor SEO.
  • Sa nu existe legaturi externe, link-uri catre site-uri penalizate sau diverse directoare Web, care pot fi penalizate oricand.

Optimizare SEO off-page – servicii standard de promovare

Optimizarea SEO off-page, se refera la serviciile aplicate in afara website-ului. Cele mai importante servicii sunt:

  • Link Building-ul – link-uri trimise catre o anumita pagina, de pe o expresie sau cuvant cheie
  • Social Media Marketing – trimiterea articolelor create catre retelele de socializare importante, discutii pe retelele de socializare, in care sa incercati atragerea de vizitatori noi, etc.
  • Comentarii pe bloguri, forum-uri, etc.
  • Email Marketing
  • Social Bookmarking

Motoarele de cautare incearca de ani buni sa ofere rezultate organice cat mai relevante persoanelor care sunt interesate de un anumit subiect, serviciu sau produs. Lupta contra SPAM-ului, se va duce tot timpul, pentru ca exista diverse tertipuri prin care se incearca fortari de promovare. Motorul de cautare Google, a eliminat in mare parte website-urile cu continut slab sau website-urile slab optimizate. Pentru combaterea SPAM-ului, Google a lansat Panda, Penguin si Hummingbird, algoritmi care au reusit in mare parte sa elimine SPAM-ul.

Consultant SEO, Dorel Tanase - specialist in optimizare si promovare pentru motoarele de cautare. Activeaza in acest domeniu din anul 2004.

Acest Articol are 0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Înapoi sus