Sari la conținut
Meta Tag-uri Facebook

Meta Tag-uri Facebook

Meta Tag-uri Facebook – Pana nu demult, meta tag-urile, au fost considerate foarte importante pentru un site web. Meta tag-urile ajuta paginile web sa urce in rezultatele organice ale motoarelor de cautare (daca acestea sunt folosite corect). La ora actuala, importanta meta tag-urilor a mai scazut si motivele sunt multiple insa, trebuiesc folosite. Din punctul nostru de vedere, meta tag-urile raman totusi un instrument de ajutor in promovarea online si trebuiesc combinate corect cu alte strategii de marketing online, pentru a creste numarul de vizitatori pe website.

Crearea de meta tag-uri adecvate si eficiente face parte din optimizarea SEO on-page (partea tehnica), insa cel mai important mod de promovare ramane totusi continutul, dupa care urmeaza crearea de link-uri (backlink-uri) si nu in ultimul rand retelele sociale si comentariile pe blog-uri. Nu este nici un secret faptul ca Facebook, a devenit un factor major de trafic pentru toate tipurile de site-uri web. La ora actuala chiar si marile corporatii indruma vizitatorii spre paginile lor de Facebook.

Pe Facebook, exista „Like” si „Recomanda”, pe majoritatea website-urilor. Problema pe care noi o vedem la acest gen de promovare este ca nu avem nici un fel de control asupra URL-urilor de pe Facebook si aici ne referim la textul ancora din link si la descrierile „ALT”, ale imaginilor.

Protocol Open Graph Facebook, permite oricarei persoane sa dezvolte o pagina pentru companie sau pentru un anumit brand dar, doar la un anumit nivel grafic si la cateva optiuni de personalizare. Avantajul este atunci cand pagina respectiva este recomandata sau primeste un like. Informatiile sunt setate prin intermediul META tag-urilor personalizate pe pagina sursa dar sa aruncam o privire la diferite Meta tag-uri Facebook, care ne permit sa publicam continut pe Facebook.

Cateva exemple de Meta Tag-uri

<!-- pentru Google -->
<meta name="description" content="" />
<meta name="keywords" content="" />

<meta name="author" content="" />
<meta name="copyright" content="" />
<meta name="application-name" content="" />

<!-- pentru Facebook -->          
<meta property="og:title" content="" />
<meta property="og:type" content="article" />
<meta property="og:image" content="" />
<meta property="og:url" content="" />
<meta property="og:description" content="" />

<!-- pentru Twitter -->          
<meta name="twitter:card" content="summary" />
<meta name="twitter:title" content="" />
<meta name="twitter:description" content="" />
<meta name="twitter:image" content="" />

Facebook foloseste datele META prin intermediul standardelor OpenGraph, pentru a reda in mod profesional continutul unui articol, produs sau pagina pe News Feed. Meta Tag-urile din cadrul standardului OpenGraph, nu sunt folosite numai de Facebook! Aceste Meta Tag-uri se gasesc si pe Twitter, dupa cum vedeti mai sus, pe LinkedIn, Google, etc. Foarte multe website-uri de testing, scaneaza continutul unui website si testeaza daca exista meta tag-uri Facebook, Twitter sau Google+.

Consultant SEO, Dorel Tanase - specialist in optimizare si promovare pentru motoarele de cautare. Activeaza in acest domeniu din anul 2004.

Acest Articol are 0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Înapoi sus